Правила на Политстрата  


Как да се включите в играта?
Заявката се извършва много лесно. На главната страница де намира препратка към Регисграционния формуляр. Попълнете го и натиснете "Изпрати".
Има само някои условия:
1. Един играч може да участва само с един герой и само в една сесия - нарушителите ще се наказват сурово. Може и печено - зависи какво му се яде на Волкос ;0)
2. Родове избират само тези играчи избрали за свой клас "земевладелец". За да не се получават неща от рода Ли Као дю Плеси или Ваше Величество абат Тео ;0)
3. Когато посочнате желания от вас рад изберете по един и в трите места сруще сесията която сте избрали като подредите три неповтарящи се рода по приоритет. Ако първият род е зает давами ви втория, ако и втория е зает даваме ви третия ...ако и той е зает Разказвача ви дава един от незаетите родове по своя приценка.
4. Заявки за участие без описание на историята и най-вече на характера на героя не се считат за редовни ;0Р

Най-накрая нищо не ви остава освен да чакате отговор от Разкозвоча. Имайте в предвид че в една сесия участват от 5 до 10 участника . Сесията започва веднага щом се наберът 5 играча и щом стигнат 10 повече не се приемат играчи в тази сесия докато не се освободи място.


Общи правила
1. Свободата на действията ви е неограничена.

2. Тъй като играта е разделена на ходове важно е да се спазват сроковете.

3. Структурата на един ход е следната: Един ход е три игрови месеца и засега продължава една седмица реално време .
І етап - ГМ обявява ситуацията и промените в нея настъпили в следствие на предишния ход.
ІІ етап - етап на обмисляне и консултации. През него играчите могат да кореспондират помежду си , да обмислят слудващия си ход , да задават уточняващи въпроси на ГМ.

ІІІ етап - играчите изпращат заповедите си за този ход - след което кореспонденция от тях не се прима от ГМ до началото на следващия ход.
Времето ще се отчита с по ден на месец като четвъртия ден на хода не се брои - той е за обработка на материала.

4. Не може да се корегират заповедите след като са изпратени веднъж на ГМ, затова не бързайте да ги пращате още в първите часове на хода - резултатите им така или иначе ще се прояват следващия ход.

4. Няма такова нещо като "ми то се подразбира" - ГМ нищо не подразбира а приема всичко буквално.

5. Важно е в кореспонденцията си да спазвате законите на средновековния етикет - това ще допринесе към автентичноста на атмосферата на играта.

6. Всеки играч разполага с точки "рейтинг" - факторите влияещи на тях са активноста на играча, добри и лоши решения, скандали в които е замесено името му, мнението на народа и монарха за играча. Внимавайте какво правите ;0)

7. Когато сключвате формален договор и двете страни трябва да пратят идентични копия на ГМ. Дори да сте се разбрали да си пратите пари или войска те не са пратени докато не го кажете на ГМ.

8.


Други
1.Играчите могат ли да контактуват по между си, или всичко става посредством ГМ? Да, могат. Само трябва да уведомяват ГМ ако сключват някои формални споразумения .... частните уговорки можете да остовите при себе си. Така ще има елемент на изненада и за ГМ.

2. Играта в общи линии ще представлява дипломатико-политическа военна симулация. Вашите действия се ограничават единствено от эпохата. Важна забележка - Магия няма ... поне засега.

3. Кой отговаря за поведението на неигровите играчи и инфраструктурата? според мен за инфраструктурата би трябвало да си отговаряш сам, колкото до поведението на поданиците - ГМ.

4. Нужно ли е да пращаме на ГМ информация за евентуални блъфове и интриги от страна на играчите? Желателно е

6. И моля общи въпроси задавайте на форума а не ми зафлудвайте пощата. Ако не съм одобрил на някой историята то ще му кажа лично това- ако нищо не сте получили а историята не е качена значи просто не съм имал време за което покорно се извинявам. Форумът е на адрес - http://pub57.ezboard.com/fognekrasfrm9 Преди да го ползвате не забравяйте да се регистрирате там.


Форум
пощата ни


 
Hosted by uCoz